Yoga ukesretrett

Kurstype: Yoga ukesretrett

Yoga sommerkurs er en uke med yoga som gjør muskulaturen mykere, sterkere og mer fleksibel. Pusten blir friere roligere og dypere. Du blir mer vâr for ditt eget indre og naturen der ute. Her kan alle delta, nybegynnere og øvede. De som ikke praktiserer Acem-meditasjon, får anledning til å lære pustemeditasjon.

På sikt blir du inspirert til mer regelmessig praksis, og din yoga blir mer kraftfull og fordypet.

Dagsprogrammet veksler mellom yoga, bading, sykling og vandring i vakker värmlandsk natur og måltider med deilig laktovegetabilsk mat.

yoga ukesretrett

Påmelding

Kurset starter
Lørdag 17. juli 2021, kl 16:00
Kurset slutter
Lørdag 24. juli 2021, kl 14:00
Sted
Kursnummer
V21302
Velg riktig pris for deg

Å praktisere yoga er å trene ledighet gjennom pust. Pusten er det mest sentrale av kroppens emosjonelle uttrykk. Uanstrengt pust i forhold til bevegelse er som ledig lydgjentagelse i meditasjon. Du øver deg i å ikke bli presset av prestasjonsspøkelser i ditt eget indre, i å ikke streve for å nå langt.

Yoga er å praktisere menneskelighet og medmenneskelighet - gjennom direkte møte med hvordan du behandler din egen kropp.

Yoga myker opp, gjør lettere og gladere - og samtidig gir den deg en avspenning og forsenkning som er meditasjonsnær. Yoga harmoniserer kropp, styrker og bringer deg nærmere deg selv. Vi anbefaler å kjøpe og ta med Yogaboken, denne kan også kjøpes på kurset.

Program første dag 

Fra 16:00         Innsjekking
18:00 - 19:00   Yoga 
19:00 – 20:00   Middag 
20:15              Fellesmøte 
21:15             Sosialt

Kurset avsluttes siste dag kl. 14.00 (Utsjekking fra rommene kl. 12). 

 

Kurset arrangeres av Norsk Yoga-skole

Informasjon

Praktisk informasjon - innkvartering, adkomst/transport, betaling, kontaktinformasjon

Smittevern I korona-tiden er det begrenset antall plasser på retretten. Vi følger Folkehelseinstituttets retningslinjer for smittevern. Har du symptomer assosiert med covid-19 eller er i karantene, må vi be deg om ikke å møte opp.